מעבריינות למימוש פוטנציאל

בשנים האחרונות אנו עדים לריבוי אירועי פשיעה ואלימות שמתרחשים בקרב בני נוער. nike air force 1 יצירתה של תרבות אגרסיבית ואלימה רווחת בכל שכבות האוכלוסייה ולעתים אנו מופתעים לגלות עד כמה מעורבים בה גם בני ביתנו וילדי שכונתנו. Adidas Superstar שוטטות חסרת מעש בפארקים ציבוריים יחד עם צריכת משקאות אלכוהוליים הן הבסיס למעשי ונדליזם ואלימות שלעתים אף דורשים טיפול משטרתי.

מה קורה לחברה שלנו? מאין מגיעה האגרסיביות והאלימות? איך התפתחה לה תרבות רחוב זו ממש מתחת לאפנו? האם הילדים של היום הפכו רעים יותר?

בסדרת סדנאות אנו מבקשים לטעון כי מערכות החינוך הפורמאליות והבלתי-פורמאליות בישראל זקוקות למשנה סדורה בניהול והבנת הקשר של המבוגרים עם ילדים ומתבגרים. adidas ace אנו מציעים תפישת עולם שהורכבה על בסיס מחקרֵי שדה ארוכי טווח בישראל ובאירופה ויישום פרקטי שמשלב פעילות ספורטיבית מהנה עם מימוש פוטנציאל והגברת האמון של הילד בעצמו וביכולותיו.

הסדנאות:

הסדנאות שלנו מורכבות מסדרה של שישה מפגשים.

מפגש ראשון: מהו נוער מתבגר? סקירה של עבריינות נוער בישראל ובאירופה. ugg mini bailey button מי הם העבריינים? מתי ילדים הופכים עבריינים? אנו נציע לגשת לשאלות אלה מנקודות מבט תיאורטיות ודרך ניתוח הקשרים חברתיים, קהילתיים והיסטוריים. הילד, כך נטען, איננו אלים כפרט, אלא חלק ממרחב של חיים אלימים.

מפגש שני: מה נעשה עד היום בישראל ובאירופה בהקשר של אלימות ועבריינות. timberland discount על ההבדל בין הדרה חברתית להכלה חברתית.

מפגש שלישי: מיהו ילד טוב, ואיך הופכים 'ילד רע' לילד טוב? על התפקיד של הכלה חברתית בחינוך.

מפגש רביעי: איך גורמים לילד לרצות בעצמו להיות ילד טוב? על תפקידו של הפיקוח הפנימי.

מפגש חמישי: "אני ילד טוב ויכול להיות מה שארצה כשאהיה גדול; איך מצליחים לפקח על הילד, ובמקביל ליצור עבורו תחושות של חופש למימוש עצמי.

מפגש שישי: המטרה: מימוש הפוטנציאל. סיכום כל הדרכים המעשיות שיובילו להשגתה.

[הסדנא מועברת בשיתוף פעולה עם שימי פרידמן מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, אשר חקר במשך 5 שנים ילדים ונוער בהתנחלויות בישראל. בעבודת הדוקטורט שלו הוא מציע מבט עמוק על התהליכים החברתיים שגורמים לבני נוער להפוך קיצוניים ושוליים מבחירה.