רוני לא אשם
אני לא מוטרדת מהעובדה שווין רוני נתפס עם זונות. זאת אומרת, אם הייתי אישתו של רוני, הייתי מוטרדת מאוד, אבל אני לא.
אני גם לא מוטרדת ממראה הכדורגל האנגלי או מאיזה כתם שעשה או לא עשה רוני, ומשקף כעת על כל שחקני הליגה. זה נכון שלפרמיירליג, למועדונים, אפילו למשרד הספורט בממלכה יש אינטרס להציג את שחקני הפרמיירליג כ"ילדים טובים". מאמצים רבים מושקעים כדי לשכנע אותנו (כן, גם אותנו. האנגלים בעיקר מוטרדים ממה שאומרים עליהם מחוץ לגבולות האימפריה) שג'ון טרי, ריו פרדיננד וסטיבן ג'רארד הם אנשי משפחה טובים, שעוזרים לזקנות לסחוב שקיות מתכלות מהסופר ותורמים ליוניצ"ף פעמיים בשנה. אפילו לילדים באקדמיות מעבירים שיעורים מיוחדים.
אבל זה לא תמיד עובד. והנה הצהובונים באנגליה שוב מפרסמים סיפור מביך על אחד הכוכבים הגדולים. ווין רוני בגד באשתו עם זונות.
אני לא נרעשת מהאירוע הזה מכיוון שהוא לא מעיד על כשלון בניהול, אלא על ההצלחה הגדולה של כל העוסקים במיתוג הליגה והמועדונים. ווין רוני, כרוב הגברים, סליחה- כרוב בני האדם, בוגד בבת הזוג שלו. זה קורה בכל דקה בכל מקום בעולם. העובדה שהסיפור הזה עושה כל כך הרבה רעש היא לא מכיוון שכל הבוגדים בלילה הופכים צבועים בשעות היום. הסיבה לכך שאנו כל כך מזועזעים מהתנהגותו של רוני (או פרדיננד ואחרים לפניהם) היא כיוון שאנחנו מצפים מהם ליותר.
נורמות ההתנהגות שאנו מצפים להם משחקני כדורגל בפרמיירליג גבוהות יותר מנורמות ההתנהגות שאנחנו מצפים להם מיוסי מהמכולת, אפילו מעצמנו.
הפוסט רוני לא אשם הופיע לראשונה ב-שלומית גיא.