רוני לא אשם

אני לא מוטרדת מהעובדה שווין רוני נתפס עם זונות. זאת אומרת, אם הייתי אישתו של רוני, הייתי מוטרדת מאוד, אבל אני לא.

אני גם לא מוטרדת ממראה הכדורגל האנגלי או מאיזה כתם שעשה או לא עשה רוני, ומשקף כעת על כל שחקני הליגה. זה נכון שלפרמיירליג, למועדונים, אפילו למשרד הספורט בממלכה יש אינטרס להציג את שחקני הפרמיירליג כ"ילדים טובים". fjallraven kanken rucksack מאמצים רבים מושקעים כדי לשכנע אותנו (כן, גם אותנו. Mochilas Kanken Big האנגלים בעיקר מוטרדים ממה שאומרים עליהם מחוץ לגבולות האימפריה) שג'ון טרי, ריו פרדיננד וסטיבן ג'רארד הם אנשי משפחה טובים, שעוזרים לזקנות לסחוב שקיות מתכלות מהסופר ותורמים ליוניצ"ף פעמיים בשנה. אפילו לילדים באקדמיות מעבירים שיעורים מיוחדים.

אבל זה לא תמיד עובד. Kanken Classic והנה הצהובונים באנגליה שוב מפרסמים סיפור מביך על אחד הכוכבים הגדולים. ווין רוני בגד באשתו עם זונות.

אני לא נרעשת מהאירוע הזה מכיוון שהוא לא מעיד על כשלון בניהול, אלא על ההצלחה הגדולה של כל העוסקים במיתוג הליגה והמועדונים. ווין רוני, כרוב הגברים, סליחה- כרוב בני האדם, בוגד בבת הזוג שלו. Fjällräven Rucksäcke kaufen זה קורה בכל דקה בכל מקום בעולם. Mochilas Fjallraven העובדה שהסיפור הזה עושה כל כך הרבה רעש היא לא מכיוון שכל הבוגדים בלילה הופכים צבועים בשעות היום. Fjallraven Kanken Online הסיבה לכך שאנו כל כך מזועזעים מהתנהגותו של רוני (או פרדיננד ואחרים לפניהם) היא כיוון שאנחנו מצפים מהם ליותר.

נורמות ההתנהגות שאנו מצפים להם משחקני כדורגל בפרמיירליג גבוהות יותר מנורמות ההתנהגות שאנחנו מצפים להם מיוסי מהמכולת, אפילו מעצמנו.