הרצאות למנהלים ולמאמנים!

הרצאות למאמנים:

המאמנים והמאמנות הם ההון החשוב ביותר שיש לנו כדי לקדם את הספורט בישראל, למצות את הפוטנציאל של השחקנים ולייצר ילדים וילדות תורמים לחברה. המאמנים והמאמנות נמצאים בקשר הישיר ביותר מול הילדים. הם והן הדמויות לחיקוי שלהם. הם מכשירים אותם ברמה הטכנית, ומעצבים אותם ברמה האנושית והחברתית. מטרת הסדנאות האלה היא לחשוף את המאמנים לידע רלוונטי ואקטואלי מוכח מהעולם ולעבוד איתם לעומק על היבטים שונים בעבודתם כמאמנים. בהרצאה הזו נדבר על סקאוטינג נכון, כישרון, מוטיבציה, יצירתיות, סוגי אימונים, פדגוגיה והשבחת ההון האנושי- הילדים והמאמנים עצמם.

WhatsApp Image 2019-10-27 at 09.45.01 (1)

 

הרצאות למנהלים – ארסנל פינת מכבי באר שבע

לפני שלוש שנים התחלתי לעבוד במועדון הכדורגל מכבי באר שבע. המועדון היה רגע לפני פשיטת רגל כאשר נרכש על ידי שני אנשים עסקים מקומיים עם חזון אחד גדול. האם שיטות עבודה שנרכשו במועדוני הכדורגל באנגליה יתאימו למועדון חובבני בבאר שבע? איך מתמודדים עם מגרשים רעועים, תנאים גרועים? איך מתמודדים עם הורים שדורשים תוצאות מיידיות? בהרצאה זו אספר על הדרך שהתחילה במגרש החנייה, וגם קצת על התוצאות שלא איחרו לבוא.

משפחה

 

הרצאה למנהלים ואדמינסטרציה- הגזר במקום המקל

בשנות התשעים חלו בארצות הברית ובאנגליה שתי תופעות מרתקות, שונות זו מזו, ועם זאת- דומות להפליא. במשך כשש שנים הצליחו קברניטי העיר ניו-יורק להפחית את האלימות הקשה בעיר בכשמונים אחוזים. באותן שנים בדיוק הצליחו מנהלי הכדורגל האנגלי להעלים תופעה ארוכת שנים של אלימות חסרת תקדים בכדורגל המקומי, המוכרת בשם חוליגניזם. שיעורי ההצלחה שלהם היו 99.9%. ניתוח של שני תהליכים אלה מלמד כי ניתן לעמוד על מספר טכניקות לא מורכבות המפחיתות באופן משמעותי מקרי אלימות של אזרחים כלפי אזרחים אחרים ומקרי אלימות של אזרחים כלפי דמויות סמכות. דרך סיור ברכבת התחתית של ניו-יורק ובאצטדיוני הכדורגל של לונדון, נכיר שיטות עבודה שיכולות להפוך אויב לאוהב, להפוך אדם אלים לשותף לדרך. את ההמלצות ניתן ליישם בבתי חולים, בתי ספר ומחלקות ספורט.

להזמנת הרצאות שלחו מייל לכתובת: guyshlomit1@gmail.com