הצעות לשיתוף פעולה

הכנס השישי לשלום הילד בספורט

אצטדיון טוטו-טרנר, באר שבע

2 בספטמבר, 2016

כנס שלום הילד בספורט כבר הפך לאבן יסוד בניהול הספורט בישראל. לכנס מגיעים בכל שנה מנהלים, מאמנים, אנשי חינוך וחברה והורים, המעוניינים להפוך את הספורט בישראל לבריא יותר, מקצועי יותר ותרבותי יותר. Fjallraven Kanken Classic אם יש לכם יוזמה חברתית-כלכלית המקדמת את הספורט בישראל – ובעיקר זה של הילדים והנוער, או מקדמת ילדים מהשוליים של החברה הישראלי באמצעות ספורט, אתם מוזמנים ליצור קשר על מנת לבחון שיתוף פעולה.

אנו מציעים שני סוגים של שיתופי פעולה.

א. Mochilas Kanken שיתוף פעולה ברמת התוכן. מיועד לאנשי מקצוע בעלי ידע ייחודי בענפי הספורט השונים הפועלים לקידום המקצוענות והבריאות (הפיזיה, הנפשית והחברתית) של ילדים, ילדות ונוער בספורט. בהתקשרות כזו אנו מבטיחים חשיפה מירבית של התוכן עצמו ושל איש המקצוע בעל הידע הן בערכות ההרשמה והן בסדר היום של הכנס. לבחינת שיתוף פעולה מסוג זה יש לכתוב מייל לכתובת בקישור זה.

ב. Fjallraven Kanken No2 שיתוף פעולה ברמת הפרסום: מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינונים המעוניינים לקדם שירותים ו/או מוצרים שתורמים לקידום המקצוענות והבריאות של ילדים, ילדות ונוער בספורט. Kanken Mini בהתקשרות כזו אנו מבטיחים חשיפה לאנשים המגיעים לכנס באמצעות ערכות ההרשמה והפעלת דוכנים. Kanken Mini לבחינת שיתוף פעולה מסוג זה יש לכתוב מייל לכתובת בקישור זה.

חשוב להדגיש: העקרון הראשון המנחה את שיתופי הפעולה הוא תרומת השותף הפוטנציאלי לקידום מטרות הכנס. לא נוכל לבחון שיתופי פעולה עם חברות ובעלי עניין שלא פועלות (או פועלות בניגוד) לעקרונות אלה.

להתרשמות מכנסי שלום הילד הקודמים, אתם מוזמנים ללחוץ על קישור זה.

נשמח לשתף פעולה למען המטרה החשובה!

להלן מספר תמונות מכנסים קודמים.